* התקשרו - שיחת חינם

052-6881837


חדשות ועדכונים !

הדברה חינם לכל מזמין שירותי ניקיון או פוליש .

מגוון מבצעים והנחות על שירותי הפוליש, לרגל כניסתנו תחת חסות של חברת אור הברק החברה המובילה בתחום הניקיון והפוליש. אנא צרו קשר לקבלת פרטים.

לשירותי ניקיון ופוליש צרו קשר

פוליש 18 בפייסבוק

פוליש והברקת מרצפות

אם בא לכם לרענן את מראה הבית ולהעניק לו מראה חדש, פוליש והברקת מרצפות הם הדרך לעשות זאת, בהשקעה מינימאלית. מחפשים חברה לפוליש והברקת מרצפות? זקוקים לשירותי פוליש והברקת מרצפות? "פוליש 18" תספק לכם עבודה מבריקה

פוליש והברקת מרצפותהכתמים שעל המרצפות שלכם מפריעים לכם? השריטות על הרצפה מרגיזות אתכם? אין טעם להתעצבן ואין צורך לרצף מחדש. הזמינו שירותי פוליש והברקת מרצפות – ותוכלו ליהנות תוך זמן קצר ובעלות נמוכה ממרצפות יפות ומבריקות, ממש כמו ביום בו רכשתם את המרצפות שלכם לראשונה. פוליש והברקת מרצפות מחזירים לרצפות את הברק, ומחדשים את מראה החדר. אחרי פוליש והברקת מרצפות לא תזהו את הרצפה שלכם.

גורמים רבים תורמים לבלאי של המרצפות לאורך השנים. הזזת רהיטים לא זהירה עלולה לגרום לשריטות, מזון ושתייה שנופלים על הרצפות מותירים עליהן כתמים. שטיפת הרצפות הרגילה שנהוג לבצע ברוב הבתים מסירה רק את שכבת הלכלוך העליונה, אך בחלוף השנים, מה לעשות, אובד למרצפות המראה המקורי שלהן. כאשר מדובר במרצפות שנמצאות בחוץ וחשופות לאורה הקופח של השמש, יש להוסיף לכך גם את נזקיו של מזג האוויר. אבל אל ייאוש – לא מוכרחים לוותר על מרצפות יפות ומבריקות. באמצעות תהליך של פוליש והברקת מרצפות אפשר לשנות את המצב מהיסוד. פוליש והברקת מרצפות זו שיטה מעולה וזולה יחסית לשחזר את מראן של הרצפות.

כיצד בעצם מבצעים פוליש והברקת מרצפות? הברקת מרצפות מבצעים בעזרתן של מכונות פוליש מיוחדות. המכונות מעבירות את המרצפות תהליך של שיוף, קרצוף והחלקה – מורידות את הלכלוכים השונים שהצטברו עליהן, מורידות מעליהן את השכבה עליונה, חסרת ברק, וחושפות שכבה חדש ומבריקה. אחרי שעושים פוליש והברקת מרצפות תקבלו רצפה עמידה ומוגנת מכתמים, לכלוכים, שומנים ושריטות.

כאן בחברת "פוליש 18" יש לנו ניסיון רב מאוד בביצוען של עבודות פוליש והברקה. "פוליש 18" היא חברת ניקיון ותיקה ומנוסה, עם עובדים איכותיים ביותר, שמספקת שירותי ניקיון לגופים רבים. עבודות פוליש והברקה דורשות ניסיון ומקצועיות. חשוב לבצע עבודות פוליש והברקה בעזרת מכונות פוליש וחומרי ניקיון מתאימים בלבד כדי למנוע נזקים למרצפות.

אז אם אתם זקוקים לעבודות פוליש והברקת מרצפות, אל תהססו ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לכם. פוליש והברקת מרצפות זה "פוליש 18"

לפרטים נוספים צרו קשר :